Subject: Küsimus terviseohutuse hinnangu kohta
From: "Triin Rajang" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Tue, 12 Aug 2025 11:37:01 +0300

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Olen uuele valla allasutusele taotlemas lapsehoiuteenuse tegevusluba
(suure abi- ja hooldusvajadusega lastele). Tegemist on valla siseselt
teisele juriidilisele kehale teenuse osutamise üleandmisega (samaks jäävad
töötajad, ruumid, lapsed). Olen vestelnud Sotsiaalkindlustusametiga, kes
soovib, et Terviseamet väljastaks a) tõendi, et Terviseamet ei väljasta
hinnangut või b) hinnang vähemalt ruutmeetrite sobivuse kohta (kuna
soovime tegevusluba 10-le teenuskohale).
Kas mul on võimalik selliselt emba kumba tõendit/hinnangut saada?
Varasemalt on samal aadressil (Vabaduse tn 47, Kärdla, Hiiumaa) omanud
tegevusluba Hiiumaa Sotsiaalkeskus.

Heade soovidega,

Triin Rajang
juhataja
Hiiumaa Laste ja Perede Tugiteenuste Keskus
+ 372 53464706

<https://outlook.office.com/bookwithme/user/97db02456c33460cb446e5999741bb
[email-masked]?anonymous&ep=signature>
	Broneeri minuga kohtumiseks
<https://outlook.office.com/bookwithme/user/97db02456c33460cb446e5999741bb
[email-masked]?anonymous&ep=signature>  aeg